Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zgłoszenie reklamacji

Zgłoszenie reklamacji

  1. Podstawy, zakres odpowiedzialności Sprzedawcy oraz tryb reklamacyjny odbywają się na zasadach określonych odpowiednio w Kodeksie cywilnym (w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem) oraz Ustawie o prawach konsumenta (w przypadku Klienta będącego Konsumentem).
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży, zaś wobec Klienta niebędącego Konsumentem – za wady Towaru.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Sprzedawcy. Zgłoszenie przez Klienta reklamacji powinno zawierać: imię i nazwisko Klienta wraz z danymi kontaktowymi, datę zakupu, datę wystąpienia wady, opis wady oraz żądanie Klienta. Klient może sformułować zgłoszenie reklamacyjne samodzielnie. Klient może także sformułować zgłoszenie reklamacyjne, korzystając z formularza dostępnego pod następującym linkiem: [adobe acrobat reader (.pdf)].
  4. Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć w formie:
    • wiadomości e-mail, na adres: [sprzdaz@hmtdrewno.pl];
    • pisemnej, na adres korespondencyjny siedziby Sprzedawcy.
  5. Zgłoszenie reklamacyjne można również złożyć osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
  6. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć na adres Sprzedawcy reklamowany Towar w stanie niezmienionym, dołączając do niego:
    • dowód zakupy (fakturę lub paragon);
    • instrukcję obsługi (jeśli została doręczona Klientowi);
    • kartę gwarancyjną (jeśli została doręczona Klientowi);
    • otrzymane wraz z Towarem wyposażenie.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni, chyba że rozpatrzenie reklamacji w tym terminie nie będzie możliwe z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
  8. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania wezwania przez Klienta.

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ